Příběh obyčejného realitního šílenství

Je to tady! Po týdnech hledání jste konečně narazili na byt, který přesně odpovídá tomu, co chcete. Po rekonstrukci, na dobré adrese a tak akorát velký. Zvedáte telefon a voláte makléři.

Příběh obyčejného realitního šílenství náhledový obrázek

Telefon zvoní, zvoní, nikdo nezvedá. Když vyzvání 20 vteřin, začíná to být trapné. Makléř možná jen není u mobilu a určitě zavolá za chvíli.

O několik hodin později …

Hypnotizujete telefon a pořád nic. Jediný, kdo volal, byl nebožák z call centra, který vám už potřetí nabízel extra výhodnou nabídku instalace fotovoltaiky na střechu domu, který nemáte.

Druhý den ráno …

Teď už to vyjde. Znovu voláte, ale telefon je obsazený. To je nakonec dobré znamení. Makléř je aspoň očividně naživu a jakmile obstará toho, který se dovolal před Vámi, určitě bude volat zpět. Pro jistotu ovšem pošlete i poptávku přes inzertní portál.

Ten den po obědě …

Makléř se neozval, ale to nevadí. Jste plní energie a zkoušíte to znovu. Tentokrát je hovor odmítnut po třech zazvonění, ale přichází první reakce. Hurá.

Momentálně nemohu hovořit, ozvu se, jakmile to bude možné. S přáním hezkého dne Tomáš Vopička, realitní makléř

No vida, Tomáš už o mě ví a ozve se co nevidět. Když už napsal zprávu, určitě zavolá.

O tři dny později …

Zvoní telefon. To je Vopička. Haló, dobrý den, pane Vopičko, to jste hodný, že voláte nazpátek. Cože?? Byt je už v rezervaci? O 400 tisíc levněji? Prodávající hledal kupce s hotovostí? Píííííííííííííp!!!!

Příběh obyčejného realitního šílenství obrázek č. 2

Aha, tak byt je pryč. Do háje. My sice nemáme hotovost, ale peníze máme na běžném účtu a mohli jsme platit obratem. Ten byt se nám fakt líbil, asi bychom ho vzali i bez nějaké slevy ….

Připadá vám to jako příběh přitažený za vlasy? Bohužel ani náhodou. Dle dostupných dat z realitních portálů je až 40 % poptávek u inzerátů bez odezvy. To zjednodušeně řečeno znamená, že když máte zájem o byt, dům či pozemek, 4 z 10 makléřů se Vám vůbec neozvou. Šílené, viďte. A co teprve, když jste prodávající té nemovitosti. A divíte se, že zrovna tu Vaši nikdo nechce? A nemáte za makléře taky Vopičku? Nebo nějakého podobného?

Základem úspěchu při prodeji nemovitosti je totiž mimo jiné i profesionální a kvalitní zákaznický servis vůči potenciálním kupujícím. Aby bylo jasno, našimi klienty jsou obvykle prodávající. Za jejich zájmy kopeme do posledního dechu. To ovšem neznamená, že kupující budeme nějak opomíjet. Naopak. Je třeba zahrnout je tou nejlepší možnou péčí. A rychlá reakce na první zájemcův telefonát nebo email je naprostý základ. U nás po úvodním kontaktu následují minimálně další 3 aktivity před samotnou prohlídkou. Cílem je, aby zájemce, který přijde na prohlídku už v podstatě nemovitost znal. Aby věděl, jak se ohřívá voda, čím se topí a kolik se měsíčně platí za elektřinu.

Na místě se už jen kochá výhledem z okna a nasává pozitivní energii, aby byl schopen se rozhodnout, zda se mu nemovitost líbí či ne a aby mu v nákupním rozhodnutí nebránila nějaká zásadní neznalost. Pokud totiž kupující neví něco o nemovitosti, z jejíž prohlídky právě přijel. Je to vždycky chyba makléře, který ho tam provázel.

Suma sumárum, dejte si pozor na to, kdo Vám prodává nemovitost. I sebehezčí byt či dům se těžko prodává, když se na nej nikdo nepřijede podívat 

Nejnovější články
přímo do mailu?

Odebírejte náš newsletter!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Další články