Seznamte se s naším callcentrem!

Jak to v praxi vypadá?

  • Zájemci poptávající nemovitost z našeho portfolia se dovolají v první řadě naší kolegyni Mileně.
  • Poptávající se dovolá okamžitě a nebo je obratem kontaktován zpátky.
  • Milena zná každou nemovitost do detailu a volající tak získá veškeré informace včetně odpovědí na svoje dotazy.
  • Většinou si může rovnou domluvit prohlídku, protože termíny jsou předem známy. Pokud to není možné okamžitě, Milena s ním situaci operativně řeší.
  • Před prohlídkou dostane zájemce připomínku formou sms s adresou a kontaktem na makléře.

Proč prodávající ocení naše callcentrum (i když s ním nepřijdou do kontaktu) ?

Každý úspěšný makléř je zaneprázdněný. Často máme schůzky, často jsme na prohlídkách. Jak se říká, pohybujeme se v terénu. Přiznejme si to: někdy může být těžké se nám dovolat. Ale od té doby, co máme Milenu, je všechno jinak!

  • Neunikne nám ani jediný potenciální kupující.
  • Při hovoru se zájemcem nás nikdo nevyruší. Ten má tedy čas a klid získat veškeré potřebné informace a na prohlídkách tak nedochází k překvapením. Zároveň zájemce dobře poznáme a to je pro bezpěčný a příjemný prodej také velmi důležité.
  • Zájemce získá většinu informací hned. I když svoje nemovitosti známe perfektně a většinu údajů umíme zpaměti, přece jen není při průjezdu křižovatkou na poslední chvíli vždycky snadné vzpomenout si, kolik je přesná výměra komory v bytě v Dejvicích, a kam přesně míří okna rodinného domu v Drahelčicích. Zároveň prostě není optimální zapisovat si při jízdě do diáře prohlídky. Zejména když jich tam je už dalších pět dají se věci pěkně poplést. (A samozřejmě, za jízdy se nemají psát smsky.)

A jaký je konkrétní výsledek Mileniny práce?

Na prohlídkách často potkáváme rozjařené zájemce, kteří už se na nemovitost těší. Už téměř vědí, že ji chtějí koupit, a jen si přišli svou teorii ověřit v praxi. Mnozí mají zkušenosti (hodně zkušeností) s voláním jiným makléřům a rovnou nás chválí za příjemný a efektivní uživatelský zážitek. A hlavně často při loučení nechávají pozdravovat „paní Milenu z callcentra“.